5 januari 2011

3dogscafe


Jag sitter just nu på världens mysigaste café i Rockport och äter frukost, dricker kaffe och apelsinjuice. Ute skiner solen och det är klarblått. Jag är ledig. Iallafall i 3 timmar till. Jag hinner äta massvis med frukostar på 3 timmar. Imorse fick jag en smäll utav moderkänslor. Jag lämnade av Eli på daycare men det tog betydligt längre tid att lämna av honom än vad det brukar. Jag ville bara packa ner honom och ta hem honom igen. Inte kunde jag lämna honom där inte. Kändes det som i allafall. Samtidigt var killen coollugn och ville nog inget hellre än att jag skulle sluta pussa på honom och lämna honom ifred. Jag gick, men ursh så det tog emot. Undrar om detta är ett tecken på att jag börjar bli för involverad. Samtidigt älskar jag grabben utav hela mitt hjärta, så det kan ju bero på det också.


Glömde jag berätta att jag, under mina 2 månadet här i usa, redan har köpt 4 par skor? Ja men herrejösses. Folk som känner mig vet att jag helst spenderar pengarna på skor, vilket gör att jag egentligen inte behöver ha mer. Återigen kan jag bekräfta vad mina pengar går åt; just precis, skor.

"when nothing goes right... go left"

1 kommentar:

  1. Tänk att varje gång man lämnar sitt barn på dagis eller har en man vet att de kommer ha det jätte roligt. dotter som plötsligt skall till USA Ha, ha Becka så känner man precis som du gör nu! Det är väl jätte fint att man kan känna så även för ett barn som inte är sitt eget, tycker jag! det är fint!!!!
    Varför blir jag inte ett dugg förvånad över att du hittar en massa skor även i USA?!Ser framemot att få se dem alla i sommar när vi äntligen träffas igen!!!!!!!!!!!!!Längtar efter dig sååååå....... Tur att Skype finns så vi får höra din röst och se dig via datorn ibland i alla fall! Puss och kram från mamma

    SvaraRadera