29 mars 2011

March, 29.

Canada var underbart. Att beställa drink utan legg vad härligt. Att förtära alkohol lagligt var underbart. Att parta galet tills sent var alldeles för länge sedan. Att spendera helgen med mina fina vänner var oslagbart. Igår hade jag bokstavligen en pissdag. Vet inte riktigt varför men jag var bara på dåliga dar. Men som broder min säger, ibland har man sådana dagar med. Idag var det underbar dag. Jag och lillgrabben spenderade förmiddagen på stranden tillsammans med hunden, solen och massvis med plusgrader. Vi har haft kramkalas och Eli har återigen förklarat hur mycket han älskar mina pussar. Hur kan det inte vara en bra dag? Annars har jag en uppsats på 5 sidor att skriva tills på torsdag. Jag kan erkänna att jag inte skriver så mycket mer än överskriften. Blir lite stressigt. Och så måste jag sluta vara så tankespridd och inte tänka på allt på en och samma gång. Det fungerar bättre om jag inte gör det har jag märkt. Annars är jag väldigt kissnödig och hungrig. Det blir först en dusch och sedan en titt i kylskåpet för kvällens middag. Och så har jag ingen aning om varför jag skriver som jag skriver. Och så saknar jag mina bästisar back home. Herrejösses vilket party det blir jag är tillbaka. Om två månader (+ lite till) kramar jag familjen återigen. DET är Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar