8 april 2011

April, 8.

Kunde ju vara trevligt om jag visade något livstecken.
Jag lever. Här har vi haft varma dagar den senaste veckan, vilket resulterat i att alla vinterkläder äntligen är undanplockade. Jag säger hej till converse (jag har iförsej haft converse nästan hela vintern), uppvikta jeans och ingen jacka. Det är härligt. Kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot sommaren. Bara det att Camdens befolkning ökar 5-6 gånger under sommaren är ett bevis på hur galet det kommer bli här. Alla säger tydligen samma sak, vinterhalvåret spenderas gärna någon annan stans, men när våren/sommaren kommer är det tydligen här man ska befinna sig.

Och så fyller ju fina pappa år, det får man ju inte missa. Alldeles snart halvvägs till 100. Annars har upplevt punka och hur det känns. Det suger för dom som vill veta.
Nu ska jag åka till dagis och hämta min "son".

Så, jag lever.

1 kommentar:

  1. puss på dig vännen! skype på söndag, bara så du vet :)

    SvaraRadera