10 maj 2011

May, 10.

Hard-core. All in for a month.

Imorgon är det precis en månad tills mina föräldrar kommer över. I och med detta har jag bestämt mig för att köra en hard-core-exercising-healthy living month. Ni där ute som känner mig vet att jag inte alltid är super aktiv. Jag är också duktig på att säga en massa saker och lova att bli bättre hit och dit men det blir inte så mycket mer än så. Därför har jag, en gång för alla, bestämt mig att dagarna mellan den 11 maj och den 11 juni ska bli helt galna. Måndag, onsdag och fredag ska införas som träningsdagar. Jag har speciella övningar som ska göras varje kväll hemma och jag ska även se till att kroppen för sol två gånger i veckan, detta i form utav solarium. Nej, det är inte bra att sola men jag går inte all in på den, dock blir både huden och jag så pass gladare efter att ha fått lite färg.

Jag ville mest bara dela med mig utav detta. Nu ska jag ladda ner en himla massa bra peppiga låtar och ladda inför morgondagens tidiga träningspass.

Jag har också lovat mig själv att inte äta onyttigt på veckorna (snacks, choklad och så vidare), detta borde ju även leda till att jag sparar en himla massa pengar?! Två flugor i en smäll. Kanoners.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar