31 juli 2011

globala studier

85 dagar.

Tror jag, har för mig att det är 85 dagar kvar. Om lite mer än en vecka är det endast 3 månader tills jag är hemma i Sverige, dock händer det en massa spännande saker därimellan. Jag ska även på Boston Redsox game och så kör vi på skydiving. Helgen har vart rätt lugn men ibland behöver man sånna helger också. Nu har jag ätit världens största sallad. Hemligheten är att köpa sig en bacon ranch med crispy chicken från donken ($5) och så köpa avokado, ost, oliver och majs. Så har man sig en riktigt restaurang sallad. Shit gott.

och så tror jag att jag nyss hittade en andra utbildning jag är sugen på.
Frågan är, Örebro eller Göteborg?

2 kommentarer:

  1. VI DRAR TILL GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. blir i alla fall närmare än nu! Shopping i Göteborg med sin dotter.....! puss puss

    SvaraRadera