20 september 2011

25 minutes.

BLT bagel med cheddar cheese och så både kaffe och en påse chips. Glöm inte chipsen, dom får man överallt här. Spelar ingen roll hur fancy restaurangen må vara, du får alltid chips till måltiden. Lite underligt kan man ju tycka. Bagels kommer jag definitivt att sakna. Så sjukt gott. Camdens bagel café är bäst. Imorgon är det endast 1 månad kvar tills jag står där med au pair examen. Inget mer au pair jobb. VART TUSAN TOG 1 ÅR VÄGEN? Detta innebär även att det är 1 månad och 4 dagar tills jag drar till California, kaaaatching. Och så lite mer innan jag landar på svenne mark.

Nu ska jag göra läxor inför den kommande weekend kursen i Boston. Klippa och klista och måla. Drar nämligen till Boston på fredag och kommer inte hem förän måndag. Ska bli härligt med lite miljöombyte.

Börjar jobba igen om 25 minuter. Är inte alls på jobbhumör. Vill gosa ner mig i min varma säng och se på film och äta godis. Fast jag antar att jag kommer ha tid att göra det efter den 9e november, då jag antar Sverige utan jobb. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar