15 september 2011

my baby.

Ja ursh så jobbigt det var att kliva upp innan klockan sju imorse. Har insett att det seriöst inte finns något bättre än en varm säng på morgonen. skulle kunna göra allt för att få stanna i sängen. Precis där jag är just nu. I sängen, nerbäddad och varm. Precis som det ska vara.

Idag har vi haft fullt upp med hip hop dance och steppdans som båda ungarna nu för tiden gör. Det är verkligen urgulligt att se Eli skutta runt i världens minska steppdans skor. Ljudet dock är en annan diskussion. Vi hade också en "olycka" i bilstolen vilket resulterade i nerkissade kläder, inklusive mina kläder eftersom jag lyfter upp Eli ur bilstolen då han somnade där, och då han fortfarande kissade när jag bar honom. Det där med att gå på toaletten går ju inte hela vägen fram, men ungen sov ju så det är väl okej. Inga extra underkläder hade vi dock, så han tyckte det var himla roligt att han skulle steppa utan underkläder. Han är förövrigt bäst i hela universum, den där "Ewi the gweatest". Hur jag ska kunna lämna honom, och tjejen såklart också, kommer förbli en tidsfråga. Rebecki <3 Eli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar