11 september 2011

Never forgotten.

Tittar på Memorial 9/11 och kan inte låta bli att bli ledsen. Det är dagar som denna som får folk att inse att man ska vara glad för det man har och älskar dom som är runtomkring sig. Livet kan vara underbart men saker och ting kan förändras på sekunder. Man kan aldrig veta. 9/11 är någonting som jag alltid kommer att minnas, även fast jag inte var där eller hade någon som helst kontakt med World Trade Center. Men att se rädslan och sorgen utav andra människor och barn, väcker starka känslor inombords. Jag vet inte vad det är, eller vem jag var i tidigare liv, men mitt band till usa har alltid vart otroligt starkt. Jag tycker det är härligt att se hur ett helt land går ihop tillsammans. Då gör det absolut ingenting att usa är omänskligt patriotiska. Även jag höjer den amerikanska flaggan och är stolt över att jag får vara en del utav det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar