14 september 2011

PA 2

Okej, först och främst. Råd numero 1.
Om någon av dina vänner föreslår att ni ska samlas ett gäng och se Paranormal activity 2 (av alla filmer), så fundera ett par gånger innan du ger dig in i det. Råd numero 2. Se till att du inte behöver köra hem sent på kvällen, i mörkret, hela vägen hem själv. Jag kom alldeles nyss hem och överlevde resan från tyskans hus hem hit tack vare telefonsamtal. Pratade hela vägen upp till mitt rum och kände då att jag var redo att va för mig själv. Egentligen är filmen inte super läskig, men på något sätt kräver den sig fast och rubbar dig sådär härligt mentalt. Jag och Marlen begav oss mot bilen efter filmens slut men hinner inte ens fram till bilen utan att det börjar prassla i buskarna sådär obehagligt. Utspringades kommer en ekorre, emot oss. Inte på ett sånt åh-vilken-söt-lurvig-sak, utan mer ett SPRING-TILL-BILEN-OCH-LÅS-DÖRRARNA. "We're getting attacked by a squirrel. We are totally the european girls that will die tonight. Awesome". Nej. Börjar lungna ner mig nu. Inser att klockan är mycket och att jag börjar klockan 7 imorgonbitti. Härligt tidigt.

Jösses.

1 kommentar:

  1. och varför skulle ni då, av alla filmer, välja just denna....Puss lilla gumman

    SvaraRadera