7 september 2011

september something.

Jaha nej det har var ju inte bra. Ni marker ju redan har, jag skrivver fran mobilen. Varfor? Jo, iforrgar tankte jag va duktigt och skicka ivag mejl angaende jobbansokning till flertalet personer fick allt emot mig da kommunikationen mellan internetrouten (eller vad det nu heter..) och min dator bestamde sig for att sluta fungera. Trodde det var nagot tillfalligt men fungerade inte igarkvall eller idag. Sa bra gick det alltsa. Inget jobb for min del. Mobilen fungerar ju men det kanns helt retarded att skriva svenska pa ett engelskt tagnetbord - super irriterande. Vad ska jag gora nu? Hmm.

Annars ar det ju fortfarande onsdag har i soliga (nu ljog jag..) staterna. Imorgon ar det langdag fast bada ungarna forsvinner till skolan ett par timmar vilket ger mig en rast. Fredag bjuder pa jobb mellan 8-5 och sen ar det hummer fest hos grabbarna. Himla trevligt. Snart gar jag in pa min 5e sista vecka i Camden och idag har jag en jag-vill-aldrig-hem-dag igen. Onskar jag kunde stanna och plugga har. Inte jobba. Men riktigt sa enkelt ar det ju inte. Himla otur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar