16 oktober 2011

23,43

Jag finner mig själv ännu en gång med gråten i halsen och panik i kroppen. Chelsea föreslog att vi skulle åka ner till Boston kvällen innan jag lämnar, för att sedan kunna spendera måndagen där. Detta betyder att jag idag om en vecka redan befinner mig i Boston, på väg till California för att sedan vara på väg hem. Jag lämnar då Camden nästa söndag. Då är det dags att säga hej då till alla och jag vet fortfarande inte hur det ska gå. Det gör fortfarande ont. Barnen är sårade och det känns som om jag sviker dom för att jag åker hem. Jag kommer inte klara av att kunna säga hejdå. Det fungerar liksom bara inte.

Dock har jag redan fått ett jobberbjudande av min värdmamma. Att komma tillbaka juni, juli och augusti nästa sommar och jobba med barnen. Har jag inget fast jobb hemma i Sverige tills dess så kan jag lova att jag är tillbaka innan någon hinner blinka. Då kommer jag tillbaka till Camden.

Nu är det dags att sova, imorgon påbörjar jag min sista vecka som au pair och på fredag jobbar jag min sista dag. Det blir allt svårare att sova om nätterna. Jag hatar verkligen den här känslan.

Jag vill inte åka hem.

2 kommentarer:

  1. du behöver inte säga hej då Becka utan säg att ni syns i juni igen! Tänk såååå fort tiden går... det vet ju du nu att den gör. Vem vet om du inte får så mycket jobb här i gamla svedala o gör ditt högskoleprov så kanske du åker tb tidigare också om familjen skulle vilja detta. Tänk så nu så ska du se att det känns bättre! Oroa sig inte nu lilla gumman!!!Det kommer bli sååå bra så. Det går ju snabbt att flyga till USA vet ja! Inget att oroa sig över nu!!!!! Puss puss Ps skypa gärna med oss snart!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. weeeebecki, weeeebecki & webeeeecki. Ta det lugnt syster, när du är hemma i Sverige igen kommer det kännas bra! :) du får ju träffa mig igen, sen hela familjen, kompisar och alla andra! om du nu åker tillbaka nästa sommar så är det ju inte långt kvar tills du ser dom igen! tänk positivt, du har haft ett super år i USA och nu åker du tillbaka till Sverige och träffas alla i några månader, sen åker du ju tillbaka till Camden igen! Andas syster :D vi vill ha dig här hemma, spc jag, för då kan vi ha lite systertid som vi inte har haft på en tid nu..!!!!!!! :) <3 PUSSSSS

    SvaraRadera