28 november 2011

16:48

Här sitter jag och studerar. Låter bättre än vad det är. Jag tänkte jag skulle vara förberedd inför högskoleprovet som äger rum så sent som i Mars. Men det är bara att inse - jag blir inte smartare med åren. När man har svårt med matte och dessutom inte läst ämnet på 3 år så inser man vilka problem man har. Och kommer få. 75% av provet är ju matte. Blir tokig. Förhoppningsvis får jag mig en otroligt god natts sömn innan, för det är nog det enda som är möjligt.

Hemma är jag alltså. Hade egentligen inte tänkt att fortsätta skriva. Är rätt säker på att INGEN läser iallafall. Plus att jag är fruktansvärt trött på att känna "stressen" över att man måste skriva. Så är det. Men jag trivs hemma i Sverige. Bättre än jag trott. Nu letar jag jobb... och pluggar som sagt.

Sliter snart håret av mig.

4 kommentarer:

  1. jag läser ju för tusan fortfarande!!! går in typ varje dag för att kolla om du skrivit något :)

    ge inte upp, snart kommer det ett jävla jobbjäkel :)

    SvaraRadera
  2. men jag läser faktiskt! :D bra självdisciplin där att plugga till högskoleprovet. borde nog jag med göra.. vi måste försöka ses nästa vecka! :)

    SvaraRadera
  3. men åh. Det fanns en blogg som hette jagvetinte.blogg.se!!! inte min blogg vill jag påpeka!

    SvaraRadera