5 december 2010

5 december

Denna söndag bjuder på en roadtrip till Kennebunkport. Där har presidenten sommarstuga. Vi ska åka häst och vagn tillsammans med alla au pairer i ME, dricka varm choklad och byta julklappar.


Familjen Zackrisson åt julbord idag hemma i Sverige, jag hoppas innerligen att dom tänkte på mig medans dom mumsade svensk julmat. Själv har jag planer på att nå IKEA innan julafton, jag behöver svenska pepparkakor och glögg.


Guess what? Det snöar visst i Camden. Fast samtidigt kan jag se hur den smälter bort när den når marken, så speciellt kul är det ju inte.


En smarrig uppdatering eller något liknande kommer imorgon. Jag har dock ingen aning om vad folk vill läsa om?! Vad jag gör på dagarna?! Spännande........

1 kommentar:

  1. Jag vill läsa allt du gör :)
    och ännu en gång, ha så kul ikväll :)

    pussen!

    SvaraRadera