19 december 2010

harry potter


Åh vilken trevlig dag. Dagen började med att planerna gick totalt i crash. Jag släppade mig själv upp ur sängen och en halvtimme senare var jag på väg till Bangor för att träffa min tyska vän Debbie. Det kändes skönt att sätta sin fot på ett STORT shoppingmall, att strosa runt inne på Macy's och dricka kaffe på Starbucks. Dessa finns ju inte riktigt tillgängliga i Camden, så det känns skönt att man fortfarande har möjligheten att göra det. Vi bestämde oss för att se Harry Potter och därav för första gången uppleva en amerikansk bio. Vi skrattade. Och vi skrattade. Och skrattade. Och skrattade. Två väldigt flummiga tjejer på ett ställe där det endast jobbade unga killar kan lätt spåra ut. Vi skrattade. Dom skrattade. Och inte skrattade vi mindre när vi fick denna "papperslapp" tillbaka efter att ha köpt biljetterna. Skåda denna väldigt...fina biobiljett. Det var ett kors i taket att jag inte tappade bort den innan bion faktiskt började. Nu sitter jag i min säng och surar lite över att jag inte bor närmare Bangor. Det var länge sen jag skrattade så här mycket!
Nyår. Vad händer på nyår?
Boston? En tripp till New York?


1 kommentar:

  1. åhhhhhhhh becka vad lyx :D vi har inte sett den än, jag kommer till dig så kan du och jag gå på starbucks och en bio!!! PS: mamma följer också med ! vi kanske kan ta en tripp till Florida? !!! puss Jossan :D <3<3<3

    SvaraRadera