17 december 2010

don't know why i didn't call

Sunny D. Tror bara det är mamma som förstår vad jag menar med bilden. Se vad jag hittade i mataffären, kunde jag motstå? Nehe, jag tror inte det va. Jag ska slänga i isbitar och sen är det perfekt.

Egentligen vill jag ta på mig nya kläderna och gå ut för att träffa människor. Men hela min kropp säger ifrån. Idag är jag trött. Idag har mitt huvud strejkat vilket resulterar i flertalet glömda saker, som jag egentligen inte borde ha glömt. Charlotte kom till simlektionen utan simglasögon (tack och lov behövde hon inte dom under lektionen, men ett litet krig bröt ut när hon insåg att dom inte var med oss) och stackaren fick åka hem utan underbyxor. Lillgrabbens lakan hade jag tvättat men att även faktiskt STARTA torktummlaren var tydligen för mycket begärt utav mig själv. Detta resulterade i att hans säng var obäddad när han skulle gå och lägga sig, vilket inte riktigt var min plan. Jag tog ett djupt andetag för att bege mig mot solariumet och få lite färg (och värme!!!) men som allt övrigt denna dag, så var ju solariumet stängt.

Ikväll har jag första säsongen av gossip girl och lite godis. Och min "engelska" apelsin juice. Imorgon jobbar jag 7,5 långa timmar så jag ber till gud att huvudet är bättre imorgon.

Annars säger jag härmed godnatt.
/ en tjej på rätt dåligt humör (but hey, life goes on)

1 kommentar:

  1. Vilken tur att denna även fanns i USA då, Becka!!!!!! Puss mamma <3

    SvaraRadera