2 december 2010

Promises

Vill bara säga att tröttheten här på andra sidan jorden är maximal. OH jesus vad utmattad jag är. Lite underligt med tanke på att dagen i sig inte har vart speciellt intenvis. Förutom en olycka på kökgolvet skapad utav treåringen han själv (han är mitt uppe i pottträningen, resten kan ni förstå). Annars har jag spenderat $62 (ca 450kr) på en baddräkt och jag som inte ens gillar baddräkter. Men att skutta runt i badhuset tillsammans med äldre människor en liten bikini är uteslutet. Jag ska nu mera införa simträningar med min BFF (treåringen) på fredagar. Här ska det simmas utav bara den.

Annars har jag bara djungelvrål kvar av mitt godis. Jag är inte riktigt jätte förtjust i dom men bara för att mina päron var gulliga att skicka 2kg godis till mig så ska jag slicka av saltet innan jag tar bort dom. (detta är en pik till er mamma och pappa. jag behöver mer godis...)

Jag vill bara uttrycka mig på samma sätt som nu nyblivne norska vän (Moa). Fy fan vad bra vi är.

2 kommentarer:

  1. Du är grym! :D

    Jag gillar att du kallar han för "BFF", Hhaha <3

    SvaraRadera
  2. Haha!

    simning är bra. jag ska också börja träna. snart.

    SvaraRadera