24 januari 2011

24 januari

Charmig bild. Ville mest bara visa att mina föräldrars paket äntligen anlänt. Detta innebär mer godis. Hurra skrev barnen lika högt som jag när mail mannen levererade paketet. Eli skulle smaka på alla, för alla såg ju sååååå goda ut. Problemet är att han inte förstår att han inte tycker om denna typ utav godis. Dom sura godisarna gick ju iförsej bra, så jag får passa mig om jag vill äta upp det ensam.

Idag spenderade jag $116 (strax över 800 riskdaler) på skolböcker. Kul. Ändå känner jag mig så himla taggad. Taggad över att ta eget ansvar igen och visa vad man går för. Jag har även på senaste tiden insett hur mycket jag vill ha en egen lägenhet. Jag bor just nu mer eller mindre i en egen lägenhet, minus köket förståss, eftersom att ingen annan än jag är inne i detta rum (oftast). I fredags var jag på ett himla bra humör. Varför? Jag hittade en badrumsmatta under min säng som matchade med duschdraperiet. Hallå? Vilket anledning att bli galet bra. Men så är det. Jag antar att även jag håller på att växa upp......

Nu ska jag plugga inför torsdagens lektion. Och äta godis. Och dricka vatten. Jag spenderade lördagsnatten över toalettstolen då jag råkat dra på mig någon magbakterie av något slag, men efter USAs magimediciner är jag idag på fötterna igen som vanligt. Under Charlotte's danslektion idag vände sig Eli om och säger; "Rebecka, you are my sister." Och Charlotte fyllde i på vägen hem; "Rebecka, if you actually where my sister, you would be the best sister in the world". Ja man tackar. Hörde du det Josefin? Bäst för dig att du tycker samma ;-)

3 kommentarer:

  1. hihi, det vet jag att hon tycker :)

    SvaraRadera
  2. DU ÄR MIN ALLRA BÄSTA SYSTER BECKA <3
    DET FINNS INGEN SOM ÄR BÄTTRE!
    men okej då , jag får väl dela dig med Eli och charlotte!! :) (L) <3

    puss

    SvaraRadera
  3. Ät nu inte upp allt på en gång! ha,ha

    SvaraRadera