21 januari 2011

21 jan.

Jersey shore, ett jädrnas godissug och alldeles för mycket trötthet.
Om mindre än en månad fyller jag 20 och om ett par månader
(ungefär precis 5 för att vara exakt) kramar jag om mina föräldrar
och syskon för att först spendera en vecka i Florida och sedan lyckligt
välkomna dom till Camden! Åh så jag längtar!

Imorgon är det middag och bio tillsammans med en kompis.
Nästa helg spenderas i SUGARLOAF, då det vankas tjejkvällar
och party. Och helgen efter det kommer ingen annan än Debbie
till Camden. Lycklig tjej!

Jag kom och tänka på en sak.
När min tid kommer då jag måste lämna detta land och jag tvingas att
säga hejdå till alla, kommer bli den absolut jobbigaste i mitt liv. När jag
sa hejdå till mina föräldrar på Arlanda visste jag att jag kommer tillbaka
till dom om ett år, dom är min familj och det är inget som kan förändras.
Men dessa två barn. Hur ska jag någonsin kunna säga hejdå? Eli är 3,
kommer han komma ihåg mig när han blir äldre? Kommer denna familj att
ta emot någon annan au pair när jag lämnar? Kommer dom att tycka om
henne/honom bättre? Det här är "mina" barn och jag vill inte att någon annan
ska ta hand om dom.

Dagens höjdpunkt: Eli gick på pottan!
Eftersom att killen är 3½ har vi väntat på detta ett BRA tag. Idag hörde jag
honom skrika; REBECKA! I NEED TO GO TO THE POTTIE! THE PEE IS
COMING OUT!" Oj vad vi sprang och hej vilket kalas vi hade här hemma!
Oh jag älskar denna grabb.

1 kommentar:

  1. gissa om vi längtar lika mycket till i sommar...?! Det ska verkligen bli härligt att ÄNTLIGEN få träffa dig igen min kära dotter samt få återse solen i det verkligen perfekta Florida också o sedan som pricken över i få träffa din familj och verkligen få se hur du har det over there. Det ser så mysigt ut i Camden också!! Puss Becka!

    SvaraRadera