7 januari 2011

Här sitter vi. Jag och edn nyklippt/ny badad katt. Jag tog nämligen med mig henne till katt spa't idag. Det var så där fint som det brukar vara på filmer. Glad personal och mysig inredning. När 2 pudlar i färgerna blå och lila skuttar fram känns det ännu mer fint. Jag valde dock att avstå från pälsfärgning när det gällde Hulle Berry. Ja, katten alltså. "Oh, your cats' name is Hulle Berry? Just like Halle Berry the actress? That's the most creative thing i've heard in awhile".

Igår när vi åkte skidor kom en av skidlärarna fram för att berömma Eli (varför vet jag dock inte). Han tittar på Eli, sedan på mig och säger; "Oh, how cute your son is". Oh no he did not just call me a mom. Jag är barnvakten förstår du väl. Daah.

Nu, hämta sonen på dagis.



1 kommentar:

  1. Va fin du är becka! vet du vad jag kom på när jag och mina roomies satt och kolla på twilight? nej det vet du inte. Jo, du liknar Bella ibland, sådär i vissa stunder. Ni är så fina! saknar dig vännen

    SvaraRadera