10 januari 2011

på andra sidan jorden

Nobelpris till den människa som uppfann skype. Jag avslutade min helg (som innehöll hemmafest, lite för mycket vin och en massa dansande) med ett 4 timmars skypesamtal med världens, absolut, världens bästa Jessica. Trots att jag inte träffat människan på snart 3 månader (!!!) så känns det som om jag aldrig lämnat Sverige. "Vi ses i år!"

Jag har absolut ingen aning om vilka (om ens någon) är här inne och läser det jag skriver om, men jag vill tacka er som väljer att följa med på denna resa. Jag har tagit ett fruktansvärt stort steg sedan jag lämnade Sverige.

1 kommentar:

  1. Jag är den som alltid kommer att följa med, man skulle nästan kunna kalla mig för stalker ;) Ber dock om ursäkt för att jag inte kommenterar så mycket, ska bli ändring på det!

    SvaraRadera