26 januari 2011

Lite random den 26 januari


Ja, jag säger samma sak. Härlig bild. Vi har inte sysslat med skidåkning överhuvudtaget idag, istället har vi åkt skridskor. Vid biblioteket. Med utsikt över havet. Inte många som har den möjligheten. Mysigt var det iallafall. Tills Eli bestämde sig för att grina över allting. Då åkte vi hem. Bakade cupcakes med frosting. Vi hade nämligen au pair möte här hemma, så vi ville bjuda på något gott. Jag träffade stadens nya tillkomling, den nya au pairen från Frankrike. Trots att hon är äldre än mig och våra personligheter kanske inte riktigt matchar så gillar jag henne. Hon rider. Hej ridvän. På tal om au pairer så drar jag iväg över helgen. Varken jag eller Eli vet hur vi ska klara av att vara utan varandra en hel helg. Jag ska åka skidor, partaja och gå på After Ski tillsammans med 7 andra superhärliga au pairer. Så kul vi ska ha! Jag är mega redo för tjejmys.
Efter att spenderat timmar med uppsatser och försök att fixa bloggdesignen (ja ni ser att den inte riktigt är klar ännu..) är jag riktigt trött. Jag har kommit in i en dålig vana som innebär att jag går och lägger mig alldeles för sent om nätterna. Imorgon börjar jag dock 7.30 så det är på tiden att jag går och lägger mig. Snart är det fredag vilket innebär SUGARLOAF och förhoppningsvis ett litet mejl utav en vän.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar