28 januari 2011

Förberedelser inför "roadtrip"


En stressad Rebecka här. Morgonen har besått utav städning av både rum och bil. Packning och checklistor. Jag tar en liten weekend off och åker till Sugarloaf (ett STORT skidresort här borta) tillsammans med 8 andra kalaskuliga tjejer. Först ska jag hämta "sonen" i skolan, gosa och pussa lite extra på honom innan jag åker. Sen sätter jag och Debbie av mot en 2,5-3 timmars bilresa. Jag kör. Och ja mamma, jag ska köra försiktigt. Vi har laddat med musik och känner jag oss rätt kommer bilresan dit bli awesome. Ni hör mer från mig någon annan dag. Om jag överlever bilresan dit. Och inte gör samma sak som 16 åringen som kraschade in i ett träd och dog. Oroa dig inte mammsingen. Förövrigt har jag vart i usa i över 3 månader. Vart sjutton gubbar tog tiden vägen?

1 kommentar: