30 januari 2011

sugarloaf


Aaaahh, what a great weekend! Jag har ett nytt favoritställe - sugarloaf. Stort härlig skidresort med superbra backar. Kan även bero på att jag hade världens bästa sällskap. Vi nästintill frös till döds, men kul hade vi. Jag älskar att alla i "gruppen" går ihop med varandra, vilket gör att vi har så fruktansvärt kul tillsammans. 7 kalasglada tjejer, alldeles för mycket alkohol att förtära, en mysig stuga, en varm brasa, lekar som innehåller relger såsom "you're not allowed to say "You" or any names", leder till en helg galen kväll. Ojoj. Vilka tjejer. Jag och Debbie har redan börjat planerat min resa över till tyskland och hennes över till Sverige när året är över. Förutom att jag tappade mitt kontokort och skulle spendera en helg utan pengar (hehehhehehe) så lugnade det sig och resulterade i en alldeles utmärkt helg. Detta måste göras om, SNARAST!
I veckan ska jag:
- Beställa nytt kontokort (bra jobbat Rebecka...)
- Boka tid för Social Security number
- Kolla upp allt inför Maine driving license

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar