31 januari 2011

sista januari (vart tar tiden vägen?)


Lite småhärlig bild måste jag säga. Behöver jag säga hur dimmigt det var uppe på berget?
Idag har vart en helt okay dag. Men inte så mycket mer än så. Ungarna har vart duktiga men jag känner att jag själv inte riktigt var på toppen humör. Men så är det ibland. Jag tog en sväng förbi älskade secondhand butiken för att få mitt humör att stiga. Nya jeans; 40 kr. Ny kofta; 40 kr. Ny stickad tröja; 40 kr. Känns helt okay. Jag beställde även nytt bankomatkort idag och blev toppenglad när jag insåg att jag fortfarande kunde ta ut pengar från kontot på banken (klart man kan, daaah). Annars har vi hängt på bagel café, myst i soffan, läst böcker och liknande. Det väntas en ny snöstorm på onsdag (ye-e-e-e-ey........). Den extremt överspralliga känslan jag har i kroppen kom efter jag öppnade mammas mejl och såg flygbiljetter till Florida. Snart, snart, snaaaaart får jag krama om dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar