20 mars 2011

March, 20.


Jag befinner mig i Chelseas rum. Vi printar ut bilder. Jag ska dekorera mitt rum med massvis med bilder. Härligt att få igenom alla.
Idag har jag skuttat runt i converse, uppvikta jeans och utan jacka. Jajamensan. Vilket vårväder. Jag började dagen med lunch downtown med min franska vän. Sedan promenad med Chelsea och sen tillbaka till samma café för en kaffe och skitsnack. Folk har rätt, våren/sommaren i Camden kommer bli helt fantastiskt.
Igår fyllde min mamma år. Det kändes lite konstigt att gratta henne över skype men jag hoppas att hon överlevde. Min lilla mamma. Puss på dig (för jag vet att du läser)

2 kommentarer:

  1. jag tycker du kan dela med dig av våren och ge oss lite :D

    SvaraRadera
  2. jag det är klart att jag läser.....Om DU tycker att det känns konstigt att inte vara här när jag fyller så kan du tänka hur konstigt det känns för mig!!!! Jag hade gärna fått en födelsedags kram av dig.... men,men!Jag kan få den 11 juni istället! Snart är vi där min lilla gumma!!!!!!puss puss

    SvaraRadera