23 april 2011

"I will always choose you"

Här ligger vi och har lördagsmys. Äter sour patch och dricker coca cola zero. Ikväll är soffan vara våran, trots att jag är säker på att hunden inte ens får befinna sig i soffan, men jag kände för sällskap och jag är säker på att soffan är mer behaglig än hennes hundsäng. På tvn spelas "how to loose a guy in 10 days" och jag kan inte tänka på någon annan än min mamma när jag ser den filmen, jag är säker på att vi har sett den ett flertalet gånger tillsammans.

Helgen är snart över men först ska påsken firas. I fredags skypade jag med mormor för första gången sedan jag åkte. Om två dagar har jag bott i usa i 6 månader. Halva min tid. Folk säger att andra halvan går fortare än första, så innan jag vet ordet av är det väl dags att åka hem. Det skrämmer mig.

Filmen är förbaskat mysig och jag kan inte låta bli att älska sekunderna när Damon (vampire diaries) säger "I will always choose you" till Elena. Himla vackert.

2 kommentarer:

  1. åh! jag vill också ha en lite dog :)

    SvaraRadera
  2. Ja, den filmen har vi sett massor med gånger och den är ju bara sååååå bra! Man skrattar sig igenom hela filmen! Den vill jag också se nu! puss

    SvaraRadera