21 april 2011

April, 21.



Jeansjacka, $10 (60sek)


Sandaler, $19,90 (120sek)



Klänning, $19,90 (120sek)


Dra mig baklänges vad svårt det är att spara pengar. Dock inhandlade jag jeansjackan för ett par månader sedan, sandalerna för ett par helger sedan och så klänningen igår. Imorgon är jag mänligen bjuden på födelsedagsmiddag med tema "little black dress", och eftersom jag inte kände för att hoppa i en balliknande klänningen valde jag denna i stället. Och så är det snart semester och åker denna med.


Idag jobbar jag inte. Jag blir ensam hemma i helgen då värdfamiljen drar till Mass för påskfirande. Vi fick lite problem med sängar och så har vi vovven hemma som behöver sällskap, så eftersom jag inte ville missa födelsedagsfesten så stannar jag hemma och är vovve-vakt. Jag är redo att dra på mig både sandalerna och jeansjackan och ta bilen ut för att bara strosa runt downtown. Solen är framme och det är varmt, livet är härligt. På söndag firar jag påsk med min amerikanska bästis. Jag vet inte vad jag hade gjort utan henne.


Happy easter people!







1 kommentar:

  1. jaha ja shopping shopping ser jag!!!! Det ÄR roligt det......pengar pengar rullar rullar....PUSS

    SvaraRadera