15 april 2011

April, 15.

Här sitter jag och äter saltlakrits till frukost. Precis, jag har hittat en affär här som säljer saltlakrits. Och så har jag mer eller mindre glömt bort hur svenskt saltlakrits smakar, så den här passar alldeles utmärkt. Idag börjar jag inte jobba förän kl. 12. Planen var egentligen att ta en långpromenad+sola innan dess, men på något sätt befinner jag mig fortfarande i sängen efter att ha vart vaken i en halvtimme, så det ser inte så jätte positivt ut på den punkten. Våren är här. Dom senaste dagarna jag har skuttat omkring i både flipflops och tshirt. Igår hade vi en alldeles utmärkt dag. Vi spenderade förmiddagen ute på tomten, målade, gungande, lekte. Åkte downtown för lunch och tog sedan med oss våra hemmagjorda fiskespö ner till stranden. Tur hade vi, då tidsvattnet inte hade kommit ännu, vilket gjorde att vi kunde promenera på stranden. Av med skor och strumpor och bara njuta av solen och kramar från lillgrabben. Vi plockade snäckor, kastade sjögräs och bara hade en alldeles perfekt dag. I bilen hem var Eli alldeles tyst (han brukar vanligtvis prata och prata och prata och prata), så jag frågar honom vad som är fel och varför han är så tyst. Då tittar han på mig i backspegeln med tårar i ögonen och säger; "Rebecka, im really gonna miss you when you go back to Sweden". I'll miss you to.

2 kommentarer:

  1. AAAAAAAAW!!
    Den där killen kommer bli en riktig romantiskt pojkvän i framtiden :')

    SvaraRadera
  2. Svar: hihihi, ibland tar det ett tag innan det kopplar! Snäälla, kom hem en vecka och åk på festival med mig!!!!!!!!!!

    SvaraRadera