14 maj 2011

May, 14.

Här sitter jag, på favoritcaféet med en kaffe och en engelsk muffin. Jag och datorn. En lördag morgon. Jag har vart vaken ett par timmar vilket även förvånar mig, lördagar är vanligtvis sov-in-mornar. Om ett par timmar åker jag på au pair möte. Det ska lagas New England Chower och drickas vin. Annars är det mulet ute och igår fyllde en av mina bästa vänner 20 och jag befann mig inte ens i närheten för att kunna ge henne en kram. Det gör ont.

Men livet är bra och sommaren är här. Och min muffin med ost, bacon och ägg är något fruktansvärt god. Som den alltid är på Three dogs café.

och så spelas I'm Yours högt i högtalarna. Just precis nu. Hur kan livet inte vara bra?

1 kommentar:

  1. ser så mycket framemot att få smaka dessa Engelska muffins snart, Becka!Tänk att vi snart får se ditt mysiga fika ställe?! pussar till dig i massor

    SvaraRadera