7 juni 2011

May, 7.

Nu är jag på bra humör. Tillochmed bättre än vad jag var innan. Jag har nämligen shoppat. Bränt stålar. Gjort det jag är bäst på. Men när man börjar shoppingrundan med ett par perfekt höga jeansshorts (som dessutom är röda. Va? Vad hände?) för 15 kronor så är det svårt att sluta. En superfin bikini (som är rosa. Rosa. ROSA! men jätte fin) för 180 kronor, ett par sandaler för 60 kronor, en fin klänning för strax över 100 lappen och så en sån där alldeles perfekt stickad oversize långärmad gosig sak för under 100 lappen gör också att humöret stiger som sjutton. Attans bananer tänker jag när jag strosar runt i affären, alla smink är mer eller mindre slut vilket innebär ny mascara, foundation, bronzer och rouge. Kändes dock helt okey när jag återigen blev påmind av att även sminket här borta är billigare. Så mascara, foundation, bronzer, rouge och dessutom två nya sminkborstar för 180 kronor är inget att gråta floder för.

Imorgon åker resväskan och därmed även resfebern fram. Jag är dock inte alls nervös av att jag ska flyga två flygturen själv. Eller att jag ska glömma att skriva ut flygbiljetterna eller ännu värre glömma passet. Resfebern är till 110% på grund av att jag, om 3 dagar och ett par timmar, återigen kan krama min älskade familj. I värmen. I Florida.

...och här sitter jag, 22.36 på en tidagskväll och dricker frozen strawberry lemonade (som föresten inte alls är lika god som sist jag drack den..) och äter bacon ranch sallad från McDonalds. Klassigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar