24 juni 2011

Tankar.

Melissa Horn på högsta och sminkningsdags i badrummet. Hemma är det midsommar, här är det ingen som vet vad det är. Hemma är alla vänner samlade och har trevligt. Jag önskar jag kunde vara där.

Veckorna tillsammans med föräldrarna var underbara. Jag hade ingen aning om att jag skulle känna mig totalt splittrad när dom åkte hem. Jag hade en sorgsen dag igår. Jag ville att dom skulle stanna. I det ögonblicket ville jag bara åka med dom hem, få träffa storebror, mormor, släkten och alla vänner. Ett år är långt. Man missar mycket och det är inte förän nu man förstår det. Jag har 4 månader kvar. Sen sätter jag min fot i Sverige igen och även fast jag tidigare sagt att det inte ska bli skönt, så kan jag medge att jag känner mig redo för att återta Sverige. USA är hemma nu, men Sverige kommer alltid vara Sverige.

Jag önskar att jag kunde få dela denna midsommar 2011 med er, ni vet vilka ni är.

Borta bra, men hemma bäst.
Även fast jag egentligen inte vill lämna Camden och alla här.
- Är det möjligt att få båda?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar