27 juli 2011

resa

Jag hade tänkt att skriva ihop ett långt blogginlägg till kommande au pairer. Om hur viktigt det är att välja sin framtida värdfamilj utifrån personligheterna, inte utifrån vart dom bor. Men nu har det hänt roligare saker så jag väljer att skriva det någon annan gång helt enkelt.

Den 24e oktober lämnar jag Camden. Då har jag spenderat de senaste dagarna med att säga hejdå till mina vänner. Värdbarnen och familjen. Den 24e oktober sätter jag mig på en buss ner till Boston och möter upp Sandra. 17.30 går planet från Boston till San Diego, där vi ska spendera närmare 4 dagar på ett strandhostell. Den 28e oktober går flyg nr. 2 till San Fransisco, där vi möter upp resterande tjejer. Sedan spenderar vi 3 dagar i San Fransisco innan vi startar våran bussresa som ska ta oss igenom Californien. En vecka senare landar vi i Los Angeles där vi stannar i 3 dagar innan flyg nr. 3 ska ta oss hem. Hem till Sverige.

Känns ju helt sjukt.
Om mindre än 3 månader åker jag till San Diego och om 3,5 är jag hemma i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar