26 juli 2011

thoughts.

En alldeles utmärkt dag där vi egentligen inte gjorde speciellt mycket. Lite roligt var det att båda ungarna vann en cykel. En varsin fin, dyr cykel. Sådärja. Då behöver vi inte investera i det. Annars letar värdfamiljen min efter en ny au pair, vilket känns skit skumt. Hur ska jag klara mig när ingen ropar "Reeeebbeeeeeeeckiiiiiiiiiiiiiiiiiii" längre?

Annars vill jag gärna dela med mig om hur trött jag är på människor som tror att dom är viktigare än dom faktiskt är. Detta då jag fortsätter att läsa dessa "bloggar" som jag egentligen inte borde stötta genom att läsa. Finns det något värre än människor som är födda "normalt" och sedan "får" pengar? Ursh. Det är sak att födas med "guldsked i mun" som det så vackert heter, då har människor egentligen ingen ursäkt till att låta hela världen veta det, men människor som hela tiden måste bevisa sin förmögnad är något som tröttar ut mig till max.

Ville mest bara säga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar