23 juli 2011

reseplan.

Allt är klart.
Inget mer oro. Inget mer paniktänkande. Inga mer ångest.
Iallafall inte på ett par månader.

Igår bokade jag flygbiljetter hem till Sverige.
9 november kliver jag in på Arlanda. Förmodligen extremt trött och med ett brustet hjärta. På allvar. Jag lämnar Camden och USA men mitt hjärta stannar här, tills den dagen jag kommer tillbaka för att hämta det. Om 3,5 månad befinner jag mig i Sverige. Pirrigt och nervös. Ska bli så himla roligt att få träffa alla igen.

Innan dess ska det resas.
Sista arbetsdagen sker den 21 oktober. Detta är en fredag. Den 24 oktober lämnar jag Camden (och alla vänner...), flyger ner till San Diego, möter upp en svensk kompis, utforska staden, ta sig till San Fransisco för att möta resten utav gruppen för att sedan spendera 26-30 oktober där. Vilket innebär att vi firar Halloween i SF. Sweet. Den 30 oktober reser vi vidare för att se Yosemite National Park, Bakersfield, Las Vegas, Grand Canyon, Jousha Tree och sedan för att sluta resan med ett par dagar i Los Angeles. Den 9 november kliver jag in på Los Angeles Airport för att sedan flyga närmare 15 timmar hem till Sverige.

Efter två veckor i Californien är jag redo att komma hem, lagom till kylan och julen.

Nu vet ni.




och juste, så är jag trött på håret mitt också. Kör förmodligen på en lång page när jag kommer hem till Sverige. Blir att kapa av håret helt enkelt. Är för nuvarande för långt, stripigt och tråkigt helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar