9 augusti 2011

Changes.

Men jeezes, vilken blogdesgin, eller hur. Syns verkligen att jag lagt ner tid. Eller inte. Kände att de rosa färgerna var lite gamla och att det var dags för att byta, dock ser denna otroligt deprimerande ut men det fixar jag någon annan dag.

Jag har precis mejlat närmare 10 olika dagis i Västerås, Västerås stad jobb och ProAros. Jag letar jobb. På ett dagis. Om jag någonsin vill flytta hemifrån (ja mamma, även den dagen närmar sig..) är det dags att börja tjäna pengar, och då förhoppningsvis hitta ett jobb som är mer välbetalt än det jag har i dagsläget (au pair jobbet resulterar i hela 25, TJUGOFEM, kronor i timmen). Jag har även en bil och bensin som ska betalas. Det ska definitivt bli skönt att hänga hemma i kvicksuns huset för ett tag, men jag är rätt säker på att två veckor som arbetslös räcker efter ett helt års arbetande, konstant. Därför MÅSTE jag nu hitta ett jobb.

Så är det.
Nu är det teen mom på tv om 5 minuter och jag måste verkligen duscha.
Sen gosar jag in mig i mysig tjocktröja och äter brownies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar