10 augusti 2011

drop it like it's hot.

Det är kvällar som denna som får en att undra varför man ens åker hem. Först en väldigt bra dag tillsammans med ungarna som innehöll bagel café och så timmar i playgymet. Spenderade sedan x antal timmar hemma hos Casey tillsammans med ett gäng kompisar. Grillning av kött, majskolvar och grönsaker. Öl och "Back to the future 2". Inget drama eller några konstigheter. Bara umgänge och sjukt trevliga amerikanare. Det här är det jag älskar med usa, härliga människor. Åh vad glad jag blir.

Nu sitter jag i panik och försöker bota mitt saltlakrits besvär med air heads, dove choklad och så hershey's nya air delight. Inget som saltlakrits eller marabou, men det duger. Jag skickade ju faktiskt iväg en beställning från mammsingen, så om du läser detta mamma, ja, jag vill fortfarande GÄRNA ha den där godispåsen.

Imorgon är det dags att checka posten för priser och så kommer min värdpappas föräldrar på besök, alltid spännande.

1 kommentar:

  1. lugn bara lugn becka den är på väg till dig...! Håll ut!!

    Puss Puss

    SvaraRadera