14 augusti 2011

subway - eat fresh.

Har väl egentligen inte sådär jätte mycket att säga. Var helt ledig den här helgen så avslutade fredagen med världens härligaste utgång. Att inte vara 21 kan kännas tungt ibland, men visst går det bra när bartenderna egentligen inte bryr sig. Lördagen spenderades tills mesta del framför tvn och en drös filmer med grabbarna och sen blev jag bjuden på Lobster (Lobstah) dinner at Casey's. Kan fortfarande inte förstå att jag fick i mig TVÅ hela hummrar, och då är dom betydligt större än vad dom är hemma i Sverige. Och att jag tycker om det så pass mycket. Otroligt.

Nu är klockan 5 på en söndagkväll, så jag behöver väl egentligen inte säga så mycket mer än så. Idag fick jag ytterligare en känsla av att jag ville vara hemma i Sverige, kunna vara nära till människor som verkligen betyder och kunna visa sitt stöd. 2 månader och 1 vecka kvar som au pair. Vilket betyder 2 månader, 1 vecka och 3 dagar tills jag befinner mig i California, på väg hem till Sverige.

Jag har även fått reda på att jag fick den 9e november som flygresedag! Dock vet jag inga tider ännu, men mamma, nu vet du. Din dotter flyger hem den 9e november.

Puss.

1 kommentar:

  1. ja, Becka det är helt otroligt! jag kan bara inte förstå att du varit borta så här länge från oss! Gissa om jag längtar lilla gumman...! Har tagit ledigt från jobbet när du kommer puss puss

    SvaraRadera