27 september 2011

3 weeks

Det var ju definitivt inte meningen att gora folk deprimerade med mina tankar om att komma tillbaka till Sverige. Hela situationen ar bara kranglig. Jag har 3 veckor kvar i Camden och det kanns bada bra och daligt. California ska bli underbart och jag ser framemot att fa se alla hemma i sverige igen. Men jag kanner mig inte redo att lamna. Sa ar det bara. Jag tycker fortfarande att amerikanare ar fruktansvart harliga manniskor och jag alskar verkligen att vistas omkring dom. Pa senaste tiden har jag insett att jag har svart att koncentrera mig, sitta still, jag har svart att sova, kanner mig orolig och har svart for att ata. Allt detta kommer saklart for att hemresan narmar sig. Jag ska forsok att svalja det och gora det basta utav det. Men det ar svart. Valdigt svart.

Dock har jag en plan.
Aven fast jag sa himla garna skulle vilja plugga i en storstad sasom goteborg eller sthlm sa ar jag valdigt intresserad av Linn'euniversitetet, Vaxsjo. Dar erbjuder som blandannat europastiduer, fred- och utvecklingsstudier och andra internationella program som skulle passa mig alldeles galant. Och sjalvklart erbjuder alla program en mojlighet till utlandsstudier - perfekt. Clark university in Boston, MA; here I come.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar