30 september 2011

3 weeks.

befinner mig for tillfallet pa lilltjejens golv. Helt utslagen. Inte for att jag egentlien ar sa trott, men mest for att lillgrabben sover i hans rum och jag har en fet tvattkorg att vika framfor mig. Tog ett djup andetag men beslot mig att ligga pa mattan en stund i stallet. Himla skont nar han sover, da kan jag pyssla med annat som....tvatten. Fast han ar alltid sa himla mysig nar han vaknar upp. Idag ar det precis 3 veckor kvar tills det ar min allra sista jobbdag. Jobbar pa fredagen och har helgen pa mig att festa och saga hejda till alla har. Pa mandagen blir det roadtrip ner till Boston tillsammans med chelsea. Aven fast vi inte har spenderat sa dar jatte mkt tid tillssammas pa sista tiden sa kanns det naturligt att hon blir den sista jag sager hejda till. Utan henne hade jag nog inte befunnit mig i camden sa pass lange.

Ikvall blir det party och barhang. Vi europeer, det vill saga jag och tyskan, tar med oss vara egna roda partymuggar for vi tycker ju dom ar skit coola. Americanarna forstar inte varfor och foredrar att dricka direkt ur flaskan.

Nu; 1000kilo tvatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar