6 oktober 2011

halsfluss.

Streptokoker. Härligt. Eller inte. Halsen är svullen så tusan och ont gör det också. Igår var det dock värre, idag började jag äta så nu känner jag mig en aning piggare. Missade både gårdagen och idag med att jobba, och imorgon åker familjen till MA med barnen, så jag stannar hemma och kryar på mig. Blir rätt skönt att vara hemma själv. Jag har ett fruktansvärt sug efter både tacos och svensk fil med flingor. Det suger verkligen i magen på mig. Tror jag ska palla mig till affären imorgon om jag känner mig bättre och laga mig själv en tacos middag och bjuda över gänget. Har inte träffat människor på länge känns det som. Jag har endast 2 hela vecka kvar som au pair och om 18 dagar är det California. Kan inte sluta prata om det, eftersom det fortfarande känns så himla overkligt att man äntligen ska dit.

Nu blir det mer tough love miami, ett par huvudvärkstabletter (mitt huvud tar kål på mig) och litervis med vatten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar