8 november 2011

Hollywood, LA.

Klockan är snart 6. Vi springer alla runt i rummet och försöker packa våra väskor. Jag är dock klar, så jag tyckte att en sväng med datorn kunde vara trevligt. Just nu befinner vi oss i Hollywood, tro't eller ej. För 16 dagar sedan lämnade jag Camden och imorgon lämnar jag California. Det betyder att jag lämnar usa. För att flytta hem till Sverige. Sverige. Jag trodde att om jag inte tänkte alldeles för mycket på det, så skulle dagen försvinna. Men nu sitter jag här och ska lämna det här landet imorgon. Helt galet. Jag vet fortfarande inte om jag är redo att flytta hem. Jag vill bara inte lämna usa. Jag älskar ju usa, hehe.

Imorgon flyger vi från Los Angeles kl 15 amerikansk tid. Sen landar jag i Sverige ungefär 17 timmar senare. Jeez. När jag är hemma igen kommer det bilder och en förbaskat stor uppdatering om dessa dagar i California.

så. mitt sista blogginlägg i usa.

aaaaaahg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar