13 november 2011

Home.

Jag lever och jag är återigen tillbaka i Sverige. Även jag hade svårt att tro att det faktiskt dags att flytta hem igen, och fy bubblan var svårt det var att försöka acceptera och sedan stå där på flygplatsen och veta att man lämnar landet man bott i över ett år. Att säga hejdp var fruktansvärt men jag behövde verkligen semester så varför inte köra 16 dagar i california? Underbart. Vi hade det så himla bra. Favoriten blev los angeles. Där skulle jag inte tacka nej till att bo. Eter denna välbehövda semester var det alltså dags att entra Sverige. Där mäöttes jag av både familj och överraskning utav världens finaste vänner, som fick hemkomsten att kännas väldig mycket bättre. Jag har världens finaste tjejer och så jag har saknat dom. Nu har vi massvis att ta igen och det börjar vi med en lunch på tisdag. Får se hur länge denna blogg finns kvar. Vi får väl se. Just nu ska jag bara leva livet som svensk. Det var ett tag sen. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar