29 december 2010

samsung vs. canon

Välkommen välkommen. För ett par timmar sedan blev jag sugen på att inhandla en digital kamera, eftersom jag bara har min systemkamera. All heder till den, men storleken är inte alltid den smartaste, speciellt inte när spenderar dagarna tillsammans med barn. Den här kommer hjälpa mig en hel del. Checka in färgen. RÖD. Dock var denna den bästa dom hade i affären och jag fick den nästan 80 dollar (ca 550 kr) billigare på grund av rean och då kunde jag helt enkelt inte motstå.

Idag har jag åkt pulka tills bakdelen frysit till is. Vi upptäckte pulkabacken vid biblioteket här borta och spenderade hela förmiddagen där. Till lunch gick vi till ett café i närheten och beställde in blueberry pancakes och chocolate chip pancakes, det är ju trots allt usa vi bor i.

"man hann få ett leende iallafall."
It's never too late.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar