17 januari 2011

essay

Jag sitter och knepar och knåpar på min uppsats. Min erfarenhet utav Ghana. Mötet med barnen. Barnen som hade bokstavligen ingenting, men som fortfarande är dom gladaste barnen jag någonsin har träffat. Jag sitter och skriver och plötsligt hittar jag denna bild...

Precis det här vill jag jobba för. Det här är någonting jag brinner för. En text som genast får hela kroppen att göra ont. Som skapar en känsla av att vilja hjälpa. Att kunna bidra med något. Vad pluggar man till då?

2 kommentarer:

  1. Du kommer hitta din utb becka det är jag helt säker på!!!!!!Oroa dig inte för det. Man kan skicka ett mail till univers/högskola också¨och fråga dem vilken utb de rekommenderar med tanke på det som du vill ägna dig åt vet du!!!Jag är helt säker på att de kommer hjälpa dig så du hittar rätt i den djungeln. Puss o kram mamma

    SvaraRadera
  2. hej igen becka! Du måste gå in o titta på jossans o min blogg. Se vad mamma hittat åt dig i kvicksund..... puss puss

    SvaraRadera