5 februari 2011

February, 5.



En låt som spelas varje gång vi är ute. Just nu sitter jag med hörlurar och ljudet på högsta och bokstavligen hoppar i sängen. Åh så glad jag är. Låten får alltid hela baren att gunga. På grund av kvällens "snöstorm" bestämmde vi oss för att ställa in kvällens utgång, så jag skapar lite party här istället. För mig själv iförsej men det gör inte så mycket. Självständiga Rebecka. "I GUESS THE CHANGE IN MY POCKET WASN'T ENOUGH AND I'M LIKE, FUCK YOU AND FUCK HER TO!". Im sorry for some inappropiate words but I can't ignore the right lyrics. Och nej, jag har inte druckit alkohol, jag är bara på otroligt bra humör. Och så vill jag skriva på engelska, men eftersom att majoriteten utav mina läsare (dom få jag har) är svenskar så låter jag bli det. Det känns lite småunderligt såhär efter 3 månader i staterna när man tappar dom svenska orden och inte dom engelska. Som i meningen ovan, inappropiate. Opassande. Men det minsann ett tag innan det dök upp. Det känns lite kul tycker jag. Lite amerikan känner man sig.

Igår var jag ute på middag med den nya franska au pairen i området. Hon är lite äldre än mig men supertrevlig, så henne känner jag verkligen att jag kan umgås med. Efter middagen bjöds det på utgång, en mycket trevlig sådan. Folk här är så otroligt trevliga och man känner sig alltid otroligt välkommen. Nästa vecka är det bacheloretteparty för Chelseas bästa kompis som gäller, och jag känner att det inte går att missa. Dessutom ska vi fira fransyskans födelsedag och ha lite pre-party inför min 20 års dag. Fast om någon i baren frågar om min ålder är alltid svaret detsamma; I'm old enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar