9 februari 2011

February, 9.


Ny favoritring som egentligen är lite förstor. Nu letar jag efter ett finger som den kan passa på. Den är nämligen förstår för både lång- och ringfinger. Perfekt på tummen men där vill jag ju inte ha den. Dilemma Dilemma. Angående gårkvällens inlägg så vill jag medge att jag är färdig med ytterligare en uppsats. Tror dock att jag skrev en argumentation och inte alls en exemplification uppsats. Men vem bryr sig egentligen?
Jelly Beans. Buttered popcorn. Tiramisu. Cinnamon. Root Beer. Strawberry Daiquiri (kreta-nostalgi!). WOW! Chocolate. Roasted Marshmallow. Baja margarita. Strawberry cheesecake. Ja, USA ni kan era grejer. Men vem sjutton vill äta jelly beans som smakar EXAKT som smörpopcorn? Det smakar verkligen smörpopcorn. Och så förstår jag mig verkligen inte på godis med kanel smak. Det smakar inte kanel, utan Cinnamon (vilket är engelska för kanel, men deras kanel smakar inte som våran, tycker jag). Det är starkt och smakar underligt. Jelly Beans ska vara sura och syrliga.
Förövrigt så funderar jag på att färga håret mörkare. Jag har inte haft bra hårdagar dom senaste veckorna och börjar verkligen tröttna. Antingen klipper jag det kort eller färgar det mörkare. Måste säga att alternativ två lockar mest...
Imorgon ska jag och Eli på playdate. Vi ska över till franska au pairen på Pancake party! Därför måste vi baka imorgonbitti, någonting som vi två har blivit grymma på. Allt tack vare Eli. Allvarligt. Han är kungen i köket.
Och så fyller jag 20 om 9 dagar, ni som hade glömt det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar