13 mars 2011

March, 13.

Min vän jessica tyckte jag skulle visa vad jag handlar på mig.
Så varför inte? Skinnväska från Nine West, $24 (150sek)
Beige parkas, $16 (110sek)

Och så bestämde jag mig för att pierca örat igen. Dock blev jag lite förvånad när han stoppade i en ring, inte riktigt vad jag hade tänkt mig men jag är nöjd. Attansbananer vad ont det gjorde. Inga pistoler här inte. Nej, nål ska det vara. Men jag överlever. Vi hade som sagt en väldigt spontan lördag igår. Chelsea bestämde sig för att tatuera sin handled och vem satt brevid, höll hennes hand och skrattade djupt? Jo, jag. Någon med mindre smärttröskel än henne får man leta efter. Jag vet inte vad killarna på tatueringsstället tyckte och jag är inte så säker på om jag vill veta heller.
Fredagskvällen bjöd på dans. Hatar jag att inte vara 21? Svar Ja. Älskar jag att alla vänner köper åt mig och att ingen i baren riktigt bryr sig? Svar, JA! Blir härliga utgångar och det gör inte så mycket att man är 1 år för ung. Vi spenderade förkvällen låååångt ute på landet i ett hus fullt med uppstoppade djur. Jag menar, hur ofta sitter man brevid en stor grizzlebjörn i vardagsrummet? Spännande. Kvällen avslutades runt 6 på lördagsmorgonen, vilket kan vara en anledning till varför jag somnade kl. 21 igårkväll.
Om 2 timmar är det au pair möte.
Det är svampbob på tv och jag
borde verkligen plugga. Jag känner
dock mer för att läsa PEOPLE tidningarna
brevid mig och zippa på min apelsinjuice.


2 kommentarer:

  1. ååååh! Dock ångrar jag redan nu att jag bett dig att visa allt du köper, kommer bara bli aaavis :p

    SvaraRadera
  2. svar: MEN HÅLL MED OM ATT DEN SVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGER!!!!!!! :D:D:D

    SvaraRadera