10 mars 2011

Scrapbooking.






I did it! Nu jäklar ska det börjar scrapas. Var så himla sugen på att ha någon att pyssla med, det vill säga scrapbooking. Svängde förbi affären och hittade scrapbookingbok för $12.99 (83 sek) men kassörskan knapprade in $4.99 (31 sek) så jag klagar då inte. Imorgon är det fredag. Jag ska svänga förbi Wallmart och skriva ut foton. Självklart ska denna bok tillägnas mitt år härborta, det vill säga till barnen. Dock är jag osäker på om jag vill lämna kvar den här. Blir den fin så vill jag ju självklart ta med mig den hem till Sveadala.
Det kliar lite i halsen men annars är det ok. Idag gick jag upp alldeles för tidigt och imorgon börjar jag inte förän 8.30, vilket jag börjar se som sovmorgon. Fredagskvällen bjuder på utgång och party. I helgen ska jag testa snowtubing och göra ett till hål i örat. Äventyrliga Rebecka va?



2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! JAG VILL OCKSÅ PYSSLAAAAAAAAAAAA

    SvaraRadera
  2. Detta ser ju jätte kul ut! det skulle även jag kunna hålla på med känner jag......! Lycka till Becka det kommer säkert bli jätte fint. Puss puss från mamma

    SvaraRadera