28 maj 2011

2 weeks.


Två veckor! Kan ni tänka er? Om två veckar står jag på Orlandos flygplats med min familj. Helt galet. Kan inte förstå att jag inte sett dom på närmare 8 månader, det är ju helt galet.

Camden hamnar i trubbel om vädret inte hinner ändras innan mina päron kommer hit. Idag var det dimma till max och runt 15 grader. Dock var det närmare 25 grader och sol igår, så egentligen bör det inte klagas, men väderskillnaden gör mig fruktansvärt nervös. Hur kul är det att visa dom runt om det regnar och är dimmigt?

Folk talade verkligen sanning när dom berättade om hur vackert Camden är under sommartiden. När solen spricker upp är det något helt underbart vackert och det är exakt det jag vill kunna visa dom.

Angående bilden, min "son" fyllde nämligen år här om dagen, i torsdags rättare sagt. I onsdags hade vi barnkalas här hemma. Dock var Eli övertygad om att han absolut inte ville ha ett stort kalas så han bjöd endast över 2 vänner, vilket mer eller mindre är hans enda vänner från skolan. Jag vaknade en halvtimme innan jag började jobba på torsdagsmorgonen av att någon knackar på min dörr. Inflygandes kommer Eli, kryper upp på min säng där jag ligger nyvaken och endast iklädd i pyjamas och säger "Rebecka, i wanna snuggle". Jag undrar vad för slags trubbel man kan hamna i om man skulle kidnappa med sig ungen hem till Sverige?!

Just nu lyssnar jag på "If I die young", vilket är VARNING, mer eller mindre country musik men den är oerhört vacker. Dock bör jag byta genre snaraste, då det vaknas utgång om cirkus en timme. Igår befann vi oss i baren när Boston Bruins vann semifinalen i hockey. g-a-l-e-t. Härligt att se. I sommar vaknas det Redsox game och jag känner att jag bör läsa på lite innan jag ger mig in i baseball världen.

Annars vill jag bara säga att jag älskar usa.
Det är inte sista gången jag sätter min fot i usa.
så är det.

1 kommentar:

  1. ja, tänk att vi äntligen träffas igen om mindre än två veckor......!!! Underbart, skulle jag vilja säga! Puss min lilla gumma

    SvaraRadera