21 augusti 2011

21a

S-ö-n-d-a-g.
Behöver inte säga mer än så.

Igår spelades det minigolf och åts god mat. Tog en halvlugn kväll och valde att inte gå ut. Idag har jag segat och träffat den nya tyska au pairen i området. Vilken härlig tjej! Känns så himla kul att hon har kommit och att vi går jätte bra ihop, vi ska se till att göra massa skoj. Idag är det den 21a, vilket betyder att jag idag har exakt 2 månader kvar som au pair. 2 månader och 3 dagar tills jag lämnar Camden och beger mig till California. Ibland vill jag att dessa 2 månader ska gå fortare, då jag så himla gärna vill till CA och saknar alla därhemma. Fast samtidigt vill jag att dessa 2 månader ska vara för föralltid, så jag inte behöver säga hejdå.

så är det. Nu tittar jag på mtv's serie om Sugardaddys. Något man kanske ska investera i? Vad härligt det skulle vara och aldrig behöva oroa sig om pengar. Kalas. Fast det skulle ju aldrig hända. Äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar